poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Szampon do włosów rudych i farbowanych na rudo


Jakiś czas temu byłam w Rossmannie i mam taki zwyczaj, 
że zawsze zaglądam do regału "zielone ceny".
Czyli np końcówki serii przecenione ;)
I znalazłam małe cudeńko za całe 2,99 zł ;)


Ja i moja mama mamy obie włosy podchodzące pod rudy 
więc nawet się nie zastanawiałam i od razu znalazł się w moim koszyku ;)
Szampon jest rewelacyjny ;)
Mój rudy niestety jest już matowy, wypłowiały i nieatrakcyjny. 
Po stosowaniu tego szamponu kolor odżył.
Włosy nie są już tak strasznie matowe i kolor zrobił się bardziej żywszy ;)


Pachnie cudownie ;) 
Owocowo, a zapach na włosach utrzymuję się przez cały dzień.
Włosy po stosowaniu szamponu są puszyste, delikatne...miłe w dotyku.


Konsystencja nie jest gęsta, jak przeważnie ma każdy szampon, 
ale nie jest też rzadka. Jest w sam raz ;)
Dobrze pieni się na włosach ;) 
Ja uwielbiam jak mam mnóstwo piany na włosach
 pod czas mycia głowy więc jest to dla mnie ogromny plus ;)



Kolor ma miedziany 
(oddający kolor włosów, do których jest przeznaczony) 
więc zaryzykowałabym nawet stwierdzenie, 
że po dłuższym stosowaniu szampon lekko koloryzuję włosy. 
Wiadomo odrostów, siwków itp nie zafarbuje ;)

Skład:



PLUSY:
+zapach
+wydajność
+cena
+ dostępność
+działanie
+ konsystencja
+świetnie się pieni


MINUSY:
-jak dla mnie brak



Polecam dla dziewczyn, które mają rude, rudawe włosy ;)

Pozdrawiam ;)

11 komentarzy:

  1. Super blog + obserwuje ; ))
    zapraszamy na naszego bloga ; ))

    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za głos. :) Zaraz sobie zajrzę do Twojej wymianki. :) Świetny kolorek ma ten szampon!

    OdpowiedzUsuń
  3. odkąd używam Nail Teka (odpukać!) nic się z nimi nie dzieje :).

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama ma taki ale do brązowych!;D ja używam tylko ziołowych bo szybko mi się kłaczki przetłuszczają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to wynalazłaś fajną spraweę;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z jednej strony kusi mnie, bo o rudy dbać trzeba. Z drugiej jednak - moje włosy nie znoszą odstępstw od kosmetyków, których używam na stałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie naturalne wygrały :) są nieporównywalnie piękne pod względem koloru poza tym żadna farba nie ma takiego odcienia i blasku jak moje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tylko rudawe końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się marzą rudości, ale trochę boję się zniszczyć włosy rozjaśnianiem... mam raczej jasny brąz więc pewnie dużo by tego nie było, ale się waham :) przydatne info jeśli w końcu się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń