poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Wróciłam ;)


No i po Euforii ;)
Tyle czekałam..nie mogłam się doczekać. 
W dzień imprezy miałam strasznego lenia, nie miałam ochoty iść.
Nie miałam racji. Było świetnie...wybawiłam się na całego ;)









Nie przeszkadzało mi nawet zimno, 
które towarzyszyło w drodze powrotnej nad ranem ;)

Zaraz idę się rozpakować,wykapać i naszykować pranie.
W sobotę kolejny wyjazd tym razem na tydzień ;)

I zapraszam was do rozdania u CUTMEWHORE


Do wygrania :

TORBA FIRMY ASOS

&

KOMPLET BIŻUTERII 
(NASZYJNIK, KOLCZYKI) 
FIRMY KAPPAHL

więcej info TUTAJ





7 komentarzy:

  1. Haha! Zawsze tak jest! Nie możesz się doczekać,a w dzień już się nie chce,a potem i tak bawisz się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie sobie tak poimprezować :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że impreza się udała ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. to dobrze że się dobrze bawiłaś :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. no prosze, a muzyka jak?
    jezeli lubisz dobra zapraszam na seciki.pl
    ;-) mnostwo fajnej, klubowej muzyczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też tak mam, najpierw się nastawiam a pięć minut przed chciałabym, żeby już było PO :)

    OdpowiedzUsuń