wtorek, 9 sierpnia 2011

Zakupoholiczka



Dzisiaj wybrałam się na miasto.
Zwiedziłam wszystkie sh które znam w moim mieście ;)
W dużo ubrań się nie wzbogaciłam, ale o tym w innym poście ;)
Na dzisiaj przygotowałam kosmetyki, które wylądowały dzisiaj u mnie ;)


*emulsja dla kobiet w ciązy, zapobiega rozstępom
*wszystkim znany bloker
*balsam do ust 
*pędzelek do nakładania cieni

Zacznę od emulsji i ciekawości, która za tym idzie. Nie! Nie jestem w ciąży 
(i długo nie będę..a może i w ogóle, bo nie lubię dzieci).
Kupiłam ta emulsję ponieważ u którejś z bloggerek wyczytałam, że świetnie radzi sobie z rozstępami .Tylko w tamtym przypadku był to olejek, ja olejku nie zastałam w Rossmannie więc pozostała mi emulsja, a raczej balsam ;)




następnie wszystkim już znany bloker. 
Każda go chwali. Zobaczymy czy naprawdę jest tak dobry ;)

balsam do ust "kokosowa terapia skóry i zmysłów"

i na koniec pędzelek. Na moje pierwsze kroki w świecie cieni jest idealny ;)



Ja tym czasem musze powoli zabierać się za pakowanie.
Jutro jadę do Chanel przefarbować włosy między innymi ;)

Pogoda nas nie rozpieszcza eh !
Pozdrawiam ;)


Aaa ! I zapraszam na bloga Martyny ;)
Zaczyna dopiero blogowanie więc pomóżmy jej się odnaleźć na blogu ;)






20 komentarzy:

  1. Fajne nabytki ;) Czekam jeszcze na zdjęcia ciuchów ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrajca I TYLE ;P miałaś paznokci do Euforii nie malować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie Ty kochana zdobyłaś ten balsam do ust z Ziajki?:)
    Ja w naszej naturze rzadko jestem to i nic nie wiem, więc dziękuję za info ;*
    Czekam na zdjęcia ubrań, bo kiedyś jak byłam w sh przy Miedziaku, to kupiłam tylko jedną bluzkę bokserkę z Esprit i tyle ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę wypróbować olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na rozstępy nic nie pomoże, nawet najdroższy krem. Chyba, że dopiero ci się robią to tak, ale jak już są to zostaną na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. moja siostra ma i nic jej nie pomaga
    była wielokrotnie u dermatologów i nic nie pomogło

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie kręcą mnie ziajowe kosmetyki z cyklu kokosowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O proszę, a ja upolowałam go aż w Szczecinie... Ale ze mnie cielak, tu miałam pod nosem ;P Dzięki za info, następnym razem muszę być bardziej obrotna i się rozglądać,a nie kurczę klapki na oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bloker z ziai jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie z ziaji kosmetyki ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne masz kolory lakierów :p

    OdpowiedzUsuń
  12. tak bloker naprawdę jest taki dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja polecam bardzo mocno pędzelki do nakładania cieni z Natury. Kosztują około 4 zł, a są świetne :) Mają całe czarne rączki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog,ciekawie piszesz. Czekamy na prezentacje ciuchów z sh ;)
    www.fashion-ache.blogspot.com

    Zapraszmy do obserwowania naszego bloga

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  15. hello! thanks for sharing!

    http://chicneverland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń