wtorek, 9 sierpnia 2011

Zakupoholiczka



Dzisiaj wybrałam się na miasto.
Zwiedziłam wszystkie sh które znam w moim mieście ;)
W dużo ubrań się nie wzbogaciłam, ale o tym w innym poście ;)
Na dzisiaj przygotowałam kosmetyki, które wylądowały dzisiaj u mnie ;)


*emulsja dla kobiet w ciązy, zapobiega rozstępom
*wszystkim znany bloker
*balsam do ust 
*pędzelek do nakładania cieni

Zacznę od emulsji i ciekawości, która za tym idzie. Nie! Nie jestem w ciąży 
(i długo nie będę..a może i w ogóle, bo nie lubię dzieci).
Kupiłam ta emulsję ponieważ u którejś z bloggerek wyczytałam, że świetnie radzi sobie z rozstępami .Tylko w tamtym przypadku był to olejek, ja olejku nie zastałam w Rossmannie więc pozostała mi emulsja, a raczej balsam ;)




następnie wszystkim już znany bloker. 
Każda go chwali. Zobaczymy czy naprawdę jest tak dobry ;)

balsam do ust "kokosowa terapia skóry i zmysłów"

i na koniec pędzelek. Na moje pierwsze kroki w świecie cieni jest idealny ;)



Ja tym czasem musze powoli zabierać się za pakowanie.
Jutro jadę do Chanel przefarbować włosy między innymi ;)

Pogoda nas nie rozpieszcza eh !
Pozdrawiam ;)


Aaa ! I zapraszam na bloga Martyny ;)
Zaczyna dopiero blogowanie więc pomóżmy jej się odnaleźć na blogu ;)






20 komentarzy:

  1. Fajne nabytki ;) Czekam jeszcze na zdjęcia ciuchów ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrajca I TYLE ;P miałaś paznokci do Euforii nie malować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie Ty kochana zdobyłaś ten balsam do ust z Ziajki?:)
    Ja w naszej naturze rzadko jestem to i nic nie wiem, więc dziękuję za info ;*
    Czekam na zdjęcia ubrań, bo kiedyś jak byłam w sh przy Miedziaku, to kupiłam tylko jedną bluzkę bokserkę z Esprit i tyle ;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chcę wypróbować olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na rozstępy nic nie pomoże, nawet najdroższy krem. Chyba, że dopiero ci się robią to tak, ale jak już są to zostaną na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię ziaję ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. moja siostra ma i nic jej nie pomaga
    była wielokrotnie u dermatologów i nic nie pomogło

    OdpowiedzUsuń
  8. strasznie kręcą mnie ziajowe kosmetyki z cyklu kokosowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę, a ja upolowałam go aż w Szczecinie... Ale ze mnie cielak, tu miałam pod nosem ;P Dzięki za info, następnym razem muszę być bardziej obrotna i się rozglądać,a nie kurczę klapki na oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bloker z ziai jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie z ziaji kosmetyki ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; ))
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne masz kolory lakierów :p

    OdpowiedzUsuń
  13. tak bloker naprawdę jest taki dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja polecam bardzo mocno pędzelki do nakładania cieni z Natury. Kosztują około 4 zł, a są świetne :) Mają całe czarne rączki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog,ciekawie piszesz. Czekamy na prezentacje ciuchów z sh ;)
    www.fashion-ache.blogspot.com

    Zapraszmy do obserwowania naszego bloga

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ma sprawy! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. hello! thanks for sharing!

    http://chicneverland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń