środa, 17 sierpnia 2011

Perłowy róż czyli SimpleBeauty


Nie mogłam się przekonać do tego lakieru.
Niestety nie lubię lakierów z poświatą....kocham lakiery matowe.
Ale dostałam taki lakier do recenzji więc trzeba było się przełamać i pomalować paznokcie.



Lakier sam w sobie jest ok. 
Fajnie się rozprowadza, ma wygodny pędzelek, dość szybko zasycha.
Niestety kolor nie dla mnie.




(jakość katastroficzna!)

Do pokrycia płytki potrzebne są 3 warstwy.
Kolor jest perłowy. Nie jest zły dla tych, które lubią takie lakiery.
Ja osobiście uwielbiam matowe więc dlatego mi nie podpadł ten lakier ;)



Ja tym czasem idę pozbyć się pomarańczy z głowy, bo wyglądam okropnie !

Pozdrawiam ;)


13 komentarzy:

  1. ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda tylko że aż 3 warstwy trzeba nakładać ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście kolorek nie za ładny:)
    przynajmniej ja takich nie lubię:/

    OdpowiedzUsuń
  4. w buteleczce kolor jest ładniejszy niż na paznokciach :<

    OdpowiedzUsuń
  5. w buteleczce wygląda całkiem fajnie, ale efekt jaki daje dla mnie jest kiepski może dlatego, iż ja nie lubię takich perłowych

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor ma ładny jednak ja wolę ciemniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, na paznokciach taki mdły ten kolorek, prawdaż? A szkoda, bo w buteleczce całkiem całkiem.

    Tak, w końcu zmieniłam wygląd bloga, bo był taki od niechcenia wcześniej heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o Boże, aż 3 warstwy ? Nawet ładny kolor, ale podobnie jak Ty wolę matowe lakiery :P

    OdpowiedzUsuń
  9. delikatny, ale tych 3 warstw szkoda ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się takie perlaki kojarzą z babciami w kurortach nadmorskich :) może dlatego że pracowałam w sklepie, gdzie babcie wybierały tylko takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor, chociaż ostatnio używam tylko matowych lakierów. :D

    OdpowiedzUsuń