piątek, 19 sierpnia 2011

Wyjazd.

Pisze już z rana post ponieważ znalazłam resztkę wolnego czasu.
Cały dzień mam zajęty z powodu jutrzejszego wyjazdu z samego rana.
Skrzydełka przyprawione czekają na usmażenie...przekąski zakupione ;)
Spakowana nie w całości ;)


walizka prawie pełna a połowy jeszcze w niej nie ma !
Jeżeli chodzi o stronę kosmetyczną spakowałam najpotrzebniejsze rzeczy typu 
żel pod prysznic, dezodoranty,szampon,odżywka,balsamy itp



Paznokcie maluje dopiero pod wieczór aby na wyjazd mieć świeży kolorek, ale pokaże wam jakie lakiery użyje ;)


odżywka na wszystkie pazurki
jasnoróżowy na kciuk wskazujący i malutki
zielony na środkowy i serdeczny
różowy pękacz na środkowy i serdeczny

Na podróż też się zaopatrzyłam
(aby się nie nudzić).
Chociaż z drugiej strony raczej nudzić się nie będę z Antkiem z tyłu.
Nie podróżował autem w taką daleką podróż a tym bardziej boi się dworu-jest typowo
domowym kotem !
Weterynarz powiedział, że nie ma co się martwić więc mu zaufałam ;)


A więc na podróż i wieczory zaopatrzyłam się w krzyżówki nowe COSMO i dwie książki ;)


Trzecia cześć książki "Merde. Rok w Paryżu" "M jak Merde"
Polecam !
druga książka "Biegnąc na obcasach"
Dopiero zaczęłam. Jestem na 4 rozdziale, ale wydaje się dobra ;)

No to co dziewczynki. Zegnam się z wami na tydzień.
Mam jeszcze prośbę !!!
Do bloga nie będę miała za bardzo dostepu. 
Więc jakbym wygrała w jakimś rozdaniu, i któraś by zauważyła i była taka miła proszę napisać mi na e-mail
martyna_wolniak@o2.pl
Z góry dziękuję ;) ;*

Obiecuję wrócić z mnóstwem zdjęć i podzielić się z wami wrażeniami po powrocie ;)

Pozdrawiam ;)


18 komentarzy:

  1. Jejku jejku jejku będę za Tobą kochanie tęsknić!:(
    Ale mam nadzieję, że troszkę opalenizny przywieziesz.. zresztą jesteśmy w kontakcie :) Nie to nie ten :P Tamten byl jeszcze bardziej ciemny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekam na telefon!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejjjjj przywieź mi pamiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego wyjazdu , szubko wracaj : P

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah ^^ Miłego wyjazdu! Czekamy na fotorelacje :D

    ---
    Hej ; * Zapraszam cię na mojego bloga (hoopy-style.blogspot.com). Będzie mi miło, jeżeli skomentujesz ostatnią
    notkę. Byłabym rownież w niebowzięta, gdybyś dodała mnie do obserwatorów, jeżeli jeszcze mnie nie masz [jeśli chcesz, zrobię to samo- wystarczy
    napisać komentarz informujący mnie o tym :) ]. Jeżeli chcesz, żebym komentowała twoje notki- napisz komentarz,
    który będzie mnie powiadamiał o tym.

    Buziaki! ; * ;*

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. udanego wyjazdu ;p i fajny kotek ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog obserwuję ;)

    i udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. udanego wyjazdu

    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  9. udanego wyjazdu :)
    zdjęcie kota jest najlepsze :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Otagowałam Cię:
    http://arletaa91.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych.html#comments
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute cat!!! He looks like fat garfield :))

    Visit my blog,
    http://cofashopaholic.blogspot.com/
    Love from Portugal

    OdpowiedzUsuń
  12. hej!
    oTAgowałam Cię - http://glam-ourfever.blogspot.com/2011/08/tag_26.html
    '10 pytan kosmetycznych'
    ;-) info i szczegóły w notce :)

    OdpowiedzUsuń