piątek, 5 sierpnia 2011

Foot Works Arbuzowy

Pogoda jest cudowna . Wreszcie ;)
Dzisiaj wieczorem zapowiada się mini impreza z przyjacielem ;)
Niedługo opuszcza mnie i wybiera się do Wrocka na studia-trzeba to oblać ;)

No ale wróćmy do tematu.
Przedstawię wam dzisiaj arbuzowy peeling do stóp, który dostałam parę tyg temu ;)







Przede wszystkim urzekł mnie kolor peelingu-różowy ;)
No i zapach. Naprawdę pachnie arbuzem.

Zastosowanie:
Złuszcza naskórek stóp, zawiera sproszkowane pestki arbuza i ekstrakt z soczystego arbuza.

Więc ok do drugiej części zdania zgadzam się...pewnie ma ekstrakt z soczystego arbuza. Ale jeżeli chodzi o działanie nie zauważyłam nic nadzwyczajnego. Peeling jak peeling ;) Skóra stóp jest oczyszczona, pachnąca i miękka. 



Niestety ceny nie znam ale myślę, że mieści się w 10 zł.
Także polecam wszystkim tym,które stawiają na zapach ;)

Pozdrawiam ;)

12 komentarzy:

  1. Ale fajny :) Może go wypróbuje, bo moje stopy są okropnie suche i popękane :/

    OdpowiedzUsuń
  2. przewaznie kosmetyki do pielegnacji stop mam z avonu :) i jestem w miare zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Arbuz mniam =]

    I jak ta Biedronkowa odżywka nadaje się do czegoś? =]

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki z avonu do stóp, ale tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Możliwe że jak w rossmanie będzie to go kupię ; )
    Zapraszamy na nasz blog ; ) + nowa notka
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. aha , nie patrzyłam się dokładnie na ten piling i nie zauważyłam avon ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. sama go używam, jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio uwielbiam arbuzowe kosmetyki :)
    Są bardzo orzeźwiając :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolor by mnie na pewno przyciągnął:D

    OdpowiedzUsuń
  10. całkiem przyjemny kolorek, chociaż ja po ostatnim bublu nie mam już ochoty na foot works :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę w niego zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń