środa, 31 sierpnia 2011

Recenzja różu SimpleBeauty


Dawno nie było tutaj jakieś recenzji, a wiec postanowiłam dzisiaj to zmienić ;)

Róż od SimpleBeauty okazał się hitem w mojej kosmetyczce ;)


ja otrzymałam róż nr 13.
Nie za jasny nie za ciemny, idealny do mojej karnacji ;)



Na pierwszy rzut oka wydaje się go malutko, ale pozory mylą.
Jest bardzo wydajny, nie trzeba powtarzać malowania pędzlem na policzku kilka razy, aby efekt był widoczny
(co zdarzało mi się często przy innych różach)



Nie podrażnia ani nie wysusza skóry ;)
Ma bardzo przyjemny, kosmetyczny zapach ;)


przed


po


Dziewczyny zapraszam was także na mój profil na FB
Nie zakładam jeszcze profilu bloga, ale na mój chętnie was zapraszam  ;)


Pozdrawiam ;)


4 komentarze:

  1. Hah, chór CANTABILE ;-) To było coś ;)
    Ładny kolorek ma ten róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam różowe róże ;D muszę sobie kupić jakiś nowy bo mój miss sporty się kończy;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cena takiego różu? ;)
    Ja poszukuję idealnego.

    przy okazji zapraszam na rozdanie u siebie ;)
    kosmetyki-essal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń