sobota, 6 sierpnia 2011

Pastelowa miłość


Zacznę od tego, że wczorajsza mini impreza naprawdę udana ;)


Ale przejdźmy do notki ;)
Zakochałam się w tym kolorze. Od kiedy go mam jest moim nr 1 !


Na początku jak do zobaczyłam pomyślałam sobie
"co to ma być za kolor pastelowy?"
Ale w słoiczku wygląda inaczej niż na pazurkach ;)


Trwałość: pomalowałam od razu jak dostałam. 
Dzisiaj mija 3 dzień i paznokieć wygląda idealnie.
Więc od 3 do 5 dni powinien się trzymać ;)
Schnięcie: nie schnie baardzo długo ;) 
Co dla mnie jest plusem jak chyba dla każdej.
 Konsystencja: idealna. Nie ciągnie się, ale też nie zcieka z pędzelka.
Zapach: lakierowy ;)
Wygląd: słoiczek jest zgrabny,delikatny,kobiecy ;)


dwie warstwy wystarcza idealnie na pokrycie paznokcia bez żadnych prześwitów.

cena: 3,99 zł
A więc cena nie jest duża, 
a lakier naprawdę zasługuję na miano wspaniałego.
pojemność: 8 ml

Od producenta:

Kolekcja lakierów w pastelowych kolorach. Lakier doskonale rozprowadza się po płytce paznokcia tworząc trwałą nieodpryskującą powierzchnię. Zawiera substancje, które wzmacniają i uelastyczniają paznokieć.

sztuczne światło

światło dzienne




Jestem zachwycona i polecam ;)




9 komentarzy:

  1. rzeczywiście ładny ko,lorek i cena bardzo dobra ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobny odcień, jest ciut delikatniejszy :)
    uwielbiam go! ;d
    napoje wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze sie za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek rzeczywiście cudowny ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek , ja kocham cerwień krwistą na paznokciach a do bladej mojej cery wygląda fenomenalnie ; )
    Zapraszamy na nasz blog ;)
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokladnie ten sam kolorek dostalam od Simple Beauty ale jeszcze go nie uzylam :) W kazdym razie wyglada cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się kolor :) dziś oglądałam w sklepie lakier o podobnym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń