wtorek, 30 sierpnia 2011

Zdobycze Bałtyckie


Ok pozbierałam zdjęcia i nowe zdobycze i pokaże wam je już dzisiaj ;)
Zacznę od pamiątek nadmorskich ;)




Teraz buty ;)

podróbka melisek tylko 20 zł ;)

jedyne 10 zł. Są strasznie wygodne ! Aż dziwne, że za taką cenę buty są tak wygodne ;)

Biżuteria:

dwa pierścionki drewniane ;) warte swojej ceny ;)

 bransoletka z muszelkami ;)

różowe rzemyczki ;)

Torebka


Koszulka


urzekła mnie w niej koronka ;)


Chustka, w której się zakochałam od pierwszego wejrzenia ;)
Jest cudowna !


No i sukienka ;)


To wszystko ;)

Pozdrawiam ;)


16 komentarzy:

  1. Przywiozłam sobie z Łeby identyczny zestaw muszelek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To się obkupiłaś :) Świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nieźle się obkupiłaś na wakacjach :) ja też lubię sobie na wakacjach szafe uzupełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajjne zdrobycze! Ah ci kupcy, zawsze zachęcą\

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulka *serduszka* uwielbiam biżuterię znad Bałtyka ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. chusta i bransoletki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. pamiątki z nad morza zawsze mają ten swój niepowtarzalny klimat <3 bransoletka z muszelkami strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba z nike super jest !
    Zapraszam nowy post ; )
    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka sukienka sukienka :) mi mój ukochany kupił w sopocie bransoletkę z białych malutkich muszelek, jest przeurocza:) a z jantaru dostałam od niego latarnię morską;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam też te muszelki w koszyczku ,kupiłam wtamtym roku w Łebie;

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne zdobycze ;) tesknię za morzem!

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam dużo muszli ;P

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się bluzeczka, ta wstawka koronkowa jest świetna!

    OdpowiedzUsuń