poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Uwaga ! Sprzedaż ewentualnie wymiana


Mam do sprzedania albo do wymiany torebkę.
Kupiłam ją kiedyś w jakimś sklepiku w moim mieście za 50 zł.
NIE UŻYWANA. NIE NOSZONA !
Miałam ją tylko raz ze sobą na spacerze ;)





KOLOR: pudrowy róż, rączki czarne z drobinkami
Ma trzy przegródki w środku w tym jedną środkową na zamek + jedna malutka na np telefon lub drobne rzeczy ;)


No tego ma jeszcze jedną kieszonkę z tyłu na zamek


Ma urocze roczki dzięki czemu torebka wydaje się bardziej elegancja, ale posiada również pasek ;)



Jest bardzo dziewczęca i świetnie nadaje się na spacery ;)
Wygodna i poręczna.
Szczerze mówiąc podoba mi się, ale jest nie dla mnie.
Jest ot typ
"ładnie wygląda u kogoś, ale nie u mnie"

Dla zainteresowanych
cena: 35 zł
lub
wymiana.

Proszę pisać na
martyna_wolniak@o2.pl

Zapraszam ;)

4 komentarze:

  1. strasznie podobają mi się takie torebki jednak zawsze muszę je sobie odmówić, bo do niczego mi nie pasują :<

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt, jest ładna ale trudno ją dopasować do czegoś, chyba że ktoś ma całkowicie taki styl

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety nie w moim stylu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chcesz zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie :) Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :))

    OdpowiedzUsuń