czwartek, 4 sierpnia 2011

Paczka SimpleBeauty



No i przyszła dzisiaj wyczekiwana paczka ;)
Humor od razu mi się poprawił. 
Chociaż Pan kurier musiał chwilę poczekać pod drzwiami 
zanim usłyszałam go i otworzyłam mu drzwi ;)

A oto zawartość



W skład wchodzą:

4 mini lakiery 



różowy pękacz 


lakier o odcieniu pastelowym


odzywka do paznokci


róż


Perła rozświetlająca do ciała




I widniejąca na zdjęciu nr.1 pomada do ust o odcieniu czerwonym 
oraz brązowa kredka o brwi ;)
Jestem strasznie uradowana
 i od jutra zabieram się za testowanie kosmetyków ;)

Pozdrawiam ;)

15 komentarzy:

  1. świetne lakiery, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda troszkę, bo mają fajne smaki, ale wolę nie ryzykować :)
    Kiedyś mój tata kupił jakieś granulki do kąpieli i cała łazienka była potem w pianie ;\

    piękne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super paczka!
    a jeśli chodzi o szampon TBS to na pianę trzeba znaleźć swój sposób - ja najpierw mocno moczyłam włosy a potem nakładałam szampon i się pieniły :) zależy też jakie masz włosy (długie/krótkie/gęste itp.) ale polecam spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzje :D
    powiem Ci, że ja też nie mam opanowanego malowania się na szóstkę, ale coś tam próbuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam, z pośpiechu zapomniałam wkleić zdjęcie butów,ale już jest dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm fajne kolorki lakierków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy, zainteresowała mnie ta perła już w moemencie, kiedy ja pisałam z Panią przedstawicielką maile.

    OdpowiedzUsuń
  8. moja paczuszka byla nieco mniejsza, ale i tak sie ciesze :) wczoraj dostalam ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. niezła paczka! :D

    OdpowiedzUsuń