środa, 3 sierpnia 2011

Biedronkowy szał

Od dzisiaj są promocję na kosmetyki w Biedronce oraz nowe produkty.
Nie pozostało mi nic innego jak wybrać się tam.
Z samego rana gdy tylko wstałam ogarnęłam się i pospacerowałam do Biedrony ;)
Tłumu multum a w tym ja przepychająca się wózkiem między ludźmi 
(zlikwidowali u mnie koszyki w Biedronce,
bo ludzie kradli i są teraz dwa wyjścia albo wózek, ale nosisz wszystko w rekach !)
I wzbogaciłam się o 3 nowe rzeczy ;)


*Pasta do zębów wraz z płynem do płukania jamy ustnej
(dla mnie idealny produkt po wyrywaniu zęba)

* litrowy żel pod prysznic Johnsons ;)

* balsam do ciała BeBeuty ;)

Recenzję już nie długo.

Tym czasem idę ogarnąć mieszkanko...do usłyszenia później dziewczynki ;*



6 komentarzy:

  1. ja też byłam dzisiaj i kupiłam 6 rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. też byłam:) i jutro idę jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też jakoś pochłania ta biedronkowa promocja ;d
    zastanawiam się nad pudrem do kąpieli, ale czekam aż ktoś go wypróbuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, muszę lecieć do biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W biedronce, do której mam najbliżej zawsze są długie kolejki ;/ fajne zakupy ; P

    OdpowiedzUsuń