czwartek, 14 lipca 2011

Pakujemy się ;)


Na wyjazd postanowiłam odświeżyć moje pazurki. 
Zmyłam lakier. Zrobiłam peeling dłoni. 
Później zajęłam się tym co lubię-piłowanie, malowanie. 
Moje paznokcie pilniczka potrzebowały na wczoraj, 
były w strasznym stanie. Później kuracja odżywcza. 
Dawno nie używałam odżywki. Kupiłam ją już parę miesięcy temu z miss sporty 
wzmacnia słabe paznokcie, 
nadaje im ochronna warstwę ,
która odżywia paznokcie , 
chroni je przed łamaniem 
i rozdwajaniem się. 
I naprawdę jest dobra ;) 
Dla leniwych wystarczy pomalować dwa razy paznokcie 
i wyglądają ślicznie, 
bo odzywka ma mleczno-przezroczysty kolor ;)
No i na odżywkę nałożyłam 
czerwony lakier z osiedlowego sklepu
pomarańczowy wibo (różany) nr 3 
i wibo zółty nr 307 ;)



Ja tym czasem idę dokończyć pakowanie ;) 
Torba stoi i czeka na dopakowanie. A połowy rzeczy brak jeszcze !


Pozdrawiam
Red Lipstick


6 komentarzy:

  1. udanego pakowania ;)
    świetne kolory pazurków!

    tak, ta pianka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w pakowaniu!
    Tego żółciaka z Wibo też mam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. weź ten lakier pomarańczowy wwibo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię pakowania... zwykle nie mogę się zmieścić,albo nabiorę rzeczy których nie używam.

    OdpowiedzUsuń