czwartek, 1 września 2011

No to witaj.


Klasa maturalna przede mną.
Jutro pierwszy dzień lekcyjny.
Plan mnie przeraża, ale czego można się spodziewać gdy prawie wszystkie przedmioty odeszły w 3 klasie ?
Ten rok będzie ciężki...Trzeba wziąć się w garść.
Boje się jak cholera, ale dam radę ! ;)

Oh Antek tak się pcha tutaj do monitora, że śmie twierdzić, że chce was pozdrowić ;)



Pokaże wam dzisiaj dużo spóźniony prezent na 19ste urodziny ;)
Mój przyjaciel był w tym roku w Anglii na wakacje i nie zapomniał o mnie ;)













Moja mina była bez cenna za każdym razem gdy otwierałam paczuszki z pojedynczymi prezentami ;)
Dziękuje ;*

Dziewczyny a Wasze wrażenia z 1 września w szkole, w pracy i ogółem są lepsze od moich ;) ?
Pozdrawiam ;)

7 komentarzy:

  1. Też zaczęłam klasę maturalną.
    Na jutro mam zadaną lekturę, a na poniedziałek sprawdzian. Kocham 01.09... ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, daj z siebie wszystko :)) pozdrawiamy Antka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny portfel :) mój kot również lubi monitor, szczególnie kiedy coś intensywnie się na nim dzieje :) wtedy siada bardzo blisko i próbuje złapać łapką przesuwające się obrazy.
    dasz radę, pomyśl sobie że ten rok szkolny jest dużo krótszy i spięcie dupki na początku da efekty na końcu :) trzymaj się mocno!

    OdpowiedzUsuń