niedziela, 25 września 2011

Błyszczyk Safari Trendy Colour and pozbywamy się piegów ;)


Hej dziewczynki ;)
Brak czasu nie daje o sobie zapomnieć. Wczoraj od dawna wyszłam na miasto na piwo z koleżanką. 
A, że później miałam wyrzuty sumienie co do bloga więc dzisiaj jestem już z samego rana ;)

Dzisiaj mini recenzja błyszczyku, który polubiłam ;)


Przede wszystkim ma urocze opakowanie ;)
Takie dziewczęce.
Kolor jest typowo dziewczęcy, a nie kobiecy.
Delikatny róż.


Pędzelek do nakładania to zwykła gąbeczka ;)
Jak u każdego podstawowego błyszczyka. 
Wygodnie się nakłada na usta...nie rozchlapuje się i nie ciągnie.


Pachnie przecudownie. Ta słodko, że aż ma się ochotę go schrupać ;)

Niestety do trwałych błyszczyków się nie zalicza. 
U mnie na ustach utrzymuje się godzinę bez picia i jedzenia.
A szkoda, bo błyszczyk naprawdę fajny.



AND

Akcja: WYBIELANIE PIEGÓW
A raczej plam, które kiedyś były piegami.

Wczoraj kupiłam sobie krem na piegi. 
Jestem ciekawa czy zadziała. Efekty podobno będzie widać już po 2 tyg.
Zobaczymy.



Pozdrawiam ;)

15 komentarzy:

  1. Ooo gdzie kupiłaś!? Ciekawe :D Może moje plamy z brody by znikły ;p
    a co juttroooo? jupiii1!!:******

    OdpowiedzUsuń
  2. To muszę kupić :P A wiesz ze twoja notka dalej sie nie wyswietla tylko sama weszłam na twojego bloga? jak pazurki?:*

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki klej użyłaś?! Ja mam od piątku wszystkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubie też lakiery Safari : )
    Zapraszam równiez do mnie , dopiero zaczynam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. eeeeeeeeee j piegi sa fajne ! :D

    tez mam ten błyszczyk, zapach ma faktycznie przesłodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moja siostra miała ten krem na piegi, ale jej nie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  7. kobieto oddaj mi swoje piegi !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny ten błyszczyk :) podoba mi się jego efekt na ustach

    OdpowiedzUsuń
  9. A po co rozjaśniać piegi?
    Twarz kobiety bez piegów jest jak niebo w nocy bez gwiazd
    Ja swoich za nic w świecie bym się nie pozbyła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno lakiery do paznokci z safari są dobre ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię mleczne błyszczyki, ten wygląda bardzo ładnie, tak delikatnie

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten błyszczyk, fakt nie jest trwały ale ładniutki! A co do tych piegów, ja bym chciała mieć kilka, a Ty usuwać chcesz! oj ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor błyszczyka, ja z Safari mam tylko lakiery po paznokci. :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. pamiętam ten krem, miałam go gdy byłam nastolatką, namiętnie zużyłam 3 albo 4 opakowania i co? i niccc :) moje piegi zostały - na całe szczęście :D bo zrozumiałam że są całkiem fajne i pasują do mnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń