czwartek, 5 maja 2011

Recenzja kremu do twarzy

Parę dni temu piałam o
zakupie kremu do twarzy Dokładnie tutaj clik
Pora na recenzje ;)

Jestem w nim zakochana po uszy ;)
Jest rewelacyjny.
Przede wszystkim skóra po nim staje się
matowa co bardzo mnie uszczęśliwa ;)
Nawilża skóre, która po stosowaniu kremu
już po paru dniach jest gładka i delikatna w dotyku.
Nie zostawia smug kremując się,
ma świetną konsystencje i jest baaardzo wydajny.
O zapachu pisałam już wcześniej-świerzutki ;)
Używam go na dzień i na noc,
a pod makijażem sprawdza się również dobrze.
Podkład łatwo się rozprowadza na kremie
a cera wygląda świerzo,
nie czuć tzw. maski na twarzy jak zdarzało mi się podczas
stosowania innych kremów.
Wchłania się szybko w skóre ;)
Polecam w 100 % osobom, które mają tłustą i mieszaną cerę.




P.S
Zapraszam do trzech rozdań ;)



Nagroda
  • BENEFIT D'finer D'liner 
  • H&M Lipgloss - Pink Flamingo
  • Essence Nail Art Cracking Top Coat Crack Me! White
  • Clinique (3 kroki, próbka)  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz