wtorek, 26 kwietnia 2011

Zielony Kot

Przeglądałam ostatnią gazetę i znalazłam cudowny pierścionek
w kształcie jabłuszka no cudeńko prawdziwe.
"Zielony Kot" to sklep z biżuterią,
w którym znajdowało się moje cudeńko.
 Znalazłam stronę sklepu i okazało się,
 że jest więcej takich skarbów.
 Mam zamiar coś zamówić, ale wybór jest tak ogromny,
 że nie wiem co byłoby najlepsze !





Mała cząstka tego co wpadło mi na tamtej str. w oko ;)


A dzisiaj Vichy Eau Thermale


(zdjęcie z komputera, bo niestety moja woda już się skończyła)
cena: 150 ml 23zł-33zł w zależności w jakim sklepie



*Od producenta*

Pielęgnacja wszystkich typów skóry, niezależnie od wieku.
 Szczególnie polecana do skóry wrażliwej,
skłonnej do podrażnień i skóry suchej,
 błyskawicznie łagodzi i odświeża.
 łagodzi podrażnienia,
wzmacnia naturalne mechanizmy obronne skóry,
stymuluje regenerację komórek.



*Moim zdaniem*

Szczerze mówiąc używałam tej wody w spreju
 w tamtym roku na wakacje gdy były tak okropne upały.
Fajnie odświeżała, dawała leki chłód skórze i nawilżała.
Świetnie nadawała się podczas opalania
 gdy nie miałam makijażu na twarzy,
(bo dość duża dawka wody leci po naciśnięciu)
 od słońca skóra zawsze jest ściągnięta,
a ta woda świetnie ją nawilżała ;)
Ale nie zauważyłam aby łagodziła podrażnienia.
 Odświeża i nawilża- zgodzę się w 100 %.
Także polecam na upalne lato ;)




Pozdrawiam
Red Lipstick

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz