poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Soraya Anty Ageing

Dzisiaj zerwałam się z 3 lekcji i zaszłam do Natury.
 Po nic w sumie konkretnego.
 Lubie a wręcz uwielbiam rozglądać się po nowościach kosmetycznych ;)
 A, że miałam chwilkę do busa padło na Nature ;)
Upatrzyłam sobie już parę dni temu, że chcę kupić balsam do ust CARMEX i oto moim oczom ukazał się on ;D


No cóż zapach cudowny ;) Zakochałam się hehe ;D
Co do konsystencji jest ok. Dobrze rozprowadza się na ustach, a usta stają się bardziej nawilżone. Balsam daje ustom tzw. "efekt mokrych ust" co bardzo mnie zadawala ;)
Mniej zachwycająca jest cena:
 10g/9,99 zł

Następnym moim upatrzonym zakupem jest podkład z sorayi "Anti Ageing"
Upatrzyłam sobie go również kilka tygodni temu, ale nie kupiłam go wcześniej ponieważ mam jeszcze nie wytracone do końca wcześniejsze podkłady.

Co mnie dzisiaj skusiło do kupna ?
Promocja oczywiście ;)
33 ml/ 21 zł

Cudownie ! Jestem zadowolona z zakupów ;)
A teraz siedzę i wcinam pyszny jogurt ;D


 Jeszcze tylko jutro i pojutrze i wolneee !
A wam gwiazdki jak mija lub minął dzień ;D ?

Pozdrawiam
Red Lipstick



3 komentarze:

  1. Jak można nie lubić czekolady? ;D
    Ja upolowałam wszystkie te kolory w Essence, więc przy okazji następnych wagarów, rozejrzyj się po swojej Naturze :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez czekam na ten wolny czas ^^ odpoczne od tej szkoly ;/..

    OdpowiedzUsuń