piątek, 29 kwietnia 2011

Piątek

Ślub Willama i Kate zaliczony.
Co mam do powiedzenia na ten temat ?
Sukienka ładna, skromna zaryzykuje nawet stwierdzenie śliczna ;)
A szum, który był spowodowany całą tą imprezą- no coment

Ksiażka przeczytana od deski do deski.
Polecam serdecznie. A ja czekam na drugą cześć ;D
(Rok w Paryżu)

Dentysta dziś z czego się ciesze,
bo przestanie mnie boleć ten cholerny ząb (dziąsło?)
 Dłuugi week przede mną. Plany zerowe ;p błogie lenistwo ;)
A teraz lece się szykować.


Całuje gorąco ! ;*
Red Lipstick




6 komentarzy:

  1. też uważam,że sukienka Kate jest bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak taka fajna ta książka to może przeczytam ; )
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie oglądałam ślubu, wystarczy mi to co jest zamieszczone na rożnych serwisach np informacyjnych

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie też podobała się sukienka :) a zamieszanie - to zrozumiałe, w końcu to dziedzic tronu

    OdpowiedzUsuń