sobota, 16 kwietnia 2011

Wygrana !

Wróciłam przed chwilką z meczu.
Nasze dziewczyny dały z siebie dzisiaj wszystko i wygrały z czego jestem bardzo zadowolna.
Co do miejsca, które dzisiaj miałam zarezerwowane to nie było za dobrze, ale wytrwałam.



Jutro walczymy o złoto, a więc trzymać kciuki za nasze pomarańczki ;D






A teraz coś dla urody ;)
Znalazłam przepis na maseczne przeciw nieznośnym wągrom, mam zamiar wypróbować dam wam znać czy skuteczna ;)
A tu przepis ;p

  • miseczka
  • pędzelek
  •  łyżeczka
  • mleko
  • żelatyna

 Do miseczki wlewamy dwie płaskie łyżeczki mleka.
Następnie półtorej łyżeczki żelatyny,
aby mleko zostało zagęszczone (dokładnie wymieszać).
Całość podrzewamy w mikrofalówce na dosłownie 10 sekund
i taką ciepłą miksture nakłądamy pędzelkiem na wybrane miejsca.
Gdy zaschnie zrywamy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz