piątek, 2 listopada 2012

Truskawka z wanilią nie zawiera rutyny


Dzisiaj dla Was żel pod prysznic z firmy Original Source o zapachu truskawki i wanilii z mlekiem.




Jestem zachwycona tą firmą i ich wszystkimi produktami. A zwłaszcza żelami pod prysznic.
Zapachy są cudowne. Ten akurat pachnie jak guma do żucia, aż nie chce się wychodzić spod prysznica. Coś cudownego mmm ;)


Żel ma fajny aplikator dzięki czemu żel sam nie wycieknie. Dopiero jak się naciśnie pojemnik.
Konsystencja jest gęstawa nie spływa z gąbki ani ręki. Zapach po kąpieli utrzymuje się dość długo na skórze 
Kolor żelu jest delikatnie różowy idealny dla Nas dziewczyn ;)
Cena ok 9 zł w Rossmannie 



Od kiedy poznałam te żele nie rozstaje się z nimi. Przebieram tylko w zapachach i każdy kolejny jest cudowny, fantastyczny i idealny ;)

Życzę miłego dnia ;)
T.


6 komentarzy:

  1. ja uwielbiam czekolade z mięta szkoda tylko ze firma testuje na zwierzętach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kilka rodzai, miętowy jest mega na lato- rzeczywiście chłodził. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam miętowy także w domu nie długo też tu go wrzucę ;)

      Usuń
  3. uwielbiam zapach truskawek ;) jutrooo kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. ja poszukuję czekoladowego, ale zawsze jest wykupiony ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń